Název:
Gastronomický festival jako marketingový nástroj
Překlad názvu:
Gastronomic festival as a marketing tool
Autoři:
Tomášková, Iveta ; Kvítková, Zuzana (vedoucí práce) ; Mlejnková, Lena (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce je definovat gastronomické festivaly, zjistit, jakou úlohu hrají pro gastronomický cestovní ruch a vymezit jejich význam jak pro návštěvníky, tak i pro obchodní značky, které se těchto festivalů účastní. V teoretické části jsou definovány stravovací služby, trendy v gastronomii a gastronomický cestovní ruch. Dále jsou vymezeny a analyzovány vybrané gastronomické festivaly. Praktická část práce obsahuje dvě dotazníková šetření, která jsou určena jak pro obchodní značky, které se podílely na gastronomickém festivalu, tak i pro veřejnost, která dané festivaly navštívila. Závěrem je zhodnocen přínos gastronomických festivalů pro destinaci, obchodní značky a návštěvníky.The aim of the thesis is to define gastronomic festivals, find out how these festivals are important for gastronomy tourism and define meaning they have for visitors and companies that participate in these festivals as well. In the theoretical part there are defined services provided in the area of gastronomy, modern trends in gastronomy and gastronomy tourism. Furthermore, particular gastronomic festivals are defined and analyzed. The practical part of the thesis consists of two questionnaires, which are designed for companies that participate in gastronomic festivals, and for visitors of such festivals. In conclusion, the contribution to the destination, companies and visitors as well are evaluated.
Klíčová slova:
event; gastronomický cestovní ruch; gastronomický festival; event; gastronomic festival; gastronomic tourism
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/69049