Název:
Národní ceny za společenskou odpovědnost.
Překlad názvu:
National awards for corporate social responsibility.
Autoři:
Zich, Jan ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Dlouhý, Marek (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem této bakalářské práce jsou ocenění za společenskou odpovědnost firem. V teoretické části se zaměřím na vymezení společenské odpovědnosti firem, organizace podporující tento koncept a národní ocenění udílená v rámci tohoto konceptu. První kapitola teoretické části se zaměřuje na vývoj, definování a přínosy plynoucí všem zainteresovaným stranám. Druhá kapitola shrnuje nejvýznamnější organizace, které se podílejí nejen na vývoji konceptu, ale i na udílení některých ocenění. Třetí kapitola stručně popíše mnou vybraná ocenění za společenskou odpovědnost, včetně Národní ceny CSR a UR v ČR. Předmětem praktické části je detailní rozbor hodnocení Národní ceny CSR a následné srovnání s vybranými zahraničními oceněními v této oblasti. V návaznosti na srovnání jednotlivých cen, jsou součástí praktické části také návrhy a doporučení pro budoucí konání Národní ceny CSR a UR v ČR.Topic of this bachelor´s thesis is the award for corporate social responsibility. In the theoretical part, I will focus on defining corporate social responsibility, organizations supporting this concept and national awards given under this concept. First chapter of the theoretical section focuses on the development, definition and benefits for all stakeholders. Second chapter summarizes the most important organizations, that are involved not only in developing this concept, but also in announcing some of the awards. Third chapter briefly describes selected prizes for social responsibility, including National CSR Prize of the Czech republic. The subject of the practical part is a detailed analysis of the evaluation of the National CSR Prize and its subsequent comparison with selected foreign awards in this area. After the comparison of individual awards, the practical part also includes proposals and recomendations for the future of National award for CSR and SD in the Czech Republic.
Klíčová slova:
Národní ceny CSR; shared value; společenská odpovědnost firem (CSR); stakeholder; triplle-bottom-line; trvale udržitelný rozvoj (UR); corporate social responsibility (CSR); National awards for CSR; shared value; stakeholder; sustainable development (SD); triplle-bottom-line
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70149