Original title:
Vnímanie marketingovej komunikácie maloobchodných reťazcov spotrebiteľmi na slovenskom a španielskom trhu
Translated title:
Perception of retail marketing communication by consumers in slovak and spanish market
Authors:
Klačková, Michaela ; Chylíková, Hana (advisor) ; Bartošová, Veronika (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
slo Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
[slo][cze][eng] Práca sa zaoberá marketingovou komunikáciou maloobchodných reťazcov Coop Jednoty Slovensko a Mercadony. Jej cieľom je poskytnúť súhrnný prehľad o komunikačných stratégiách vybraných reťazcov a ich vnámanie slovenskými a španielskymi spotrebiteľmi. Práca obsahuje porovnanie nákupného správania slovenských a španielskych spotrebiteľov, pozitíva a negatíva komunikácie reťazcov z pohľadu zákazníkov. Na základe marketingového výskumu sú v práci uvedené odporúčania na prípadné zlepšenie komunikácie so zákazníkmi.Práce se zabývá marketingovou komunikací maloobchodních řetězců Coop Jednota Slovensko a Mercadona. Jejím cílem je poskytnout souhrnný přehled o komunikačních strategiích vybraných řetězců a jejich vnímání slovenskými a španělskými spotřebiteli. Práce obsahuje porovnání nákupního chování slovenských a španělských spotřebitelů, pozitiva a negativa komunikace řetězců z pohledu zákazníků. Na základě marketingového výzkumu jsou v práci uvedeny doporučení na případné zlepšení komunikace se zákazníky.The thesis focuses on the marketing communication of two retail chains, Coop Jednota Slovensko and Mercadona. The aim of the thesis is to give the communication strategies overwiev of the selected retail chains and their perception by slovak and spanish consumers. The thesis contains the comparison of shopping behavior between slovak and spanish customers, positives and negatives of retail communication from customer´s point of view. On the basis of marketing research we made also some suggestions for potentional improvements of communication with customers.
Keywords:
communication strategy; Coop Jednota Slovensko; marketing communication; Mercadona; Coop Jednota Slovensko; komunikační strategie; marketingová komunikace; Mercadona
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/69758