Název:
Online marketing vybrané společnosti
Překlad názvu:
Online marketing of a chosen company
Autoři:
Šnajdr, Radek ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Jaroš, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této práce bylo vyhodnotit vliv jednotlivých nástrojů komunikačního mixu na dosažené výsledky online kampaně vybrané značky. Jednalo se online kampaň trvající necelé tři měsíce, jejíž jádrem byla spotřebitelská soutěž. Cílem kampaně bylo zvýšení prodeje a obecné povědomí o značce. V první části jsem se zabýval jednotlivými nástroji komunikačního mixu z pohledu využití v marketingu a dále z pohledu měření jejich výkonnosti. V druhé části práce jsem nejprve analyzoval způsob, jakým značka s jednotlivými nástroji pracovala a následně jsem nástroje hodnotil podle stanovených kritérií, kterými byly zásah, interakce, návštěvnost a konverze. K hodnocení úspěšnosti jednotlivých nástrojů komunikačního mixu jsem využil jejich analytických nástrojů. Po vyhodnocení nástrojů komunikačního mixu jsem navrhl doporučení pro další komunikaci značky v prostředí internetu. Největší vliv na dosažené výsledky kampaně měla sociální síť Facebook, která mezi ostatními nástroji jasně dominovala z pohledu všech kritérií.The main goal of this thesis was evaluate the impact of indiviudal tools of communication mix on the results of the online campaign of the chosen brand. This campaign lasted for almost three months. The core of the campaign was consumer competition. The main goal of this campaign was sale increase and brand awareness. In the first part, I dealt with the tools of the communication mix from the point of view of the use in marketing and measuring their performance. In the second part, I analyzed the way brand worked with individual tools of commuciation mix and then I evaluated the tools according to established criteria such as impresion, interaction, web traffic and conversions. I used analytical tools to evaluate the success of each of the communication mix tools. After evaluating the communication mix tools, I suggested recommendations for further brand communication on the Internet. The biggest impact on the results of the campaign had Facebook, which clearly dominated among all of the tools from the point of view of all the criteria.
Klíčová slova:
bubbletea; inlfuencer marketing; komunikační mix; komunitní marketing; online marketing; PPC reklama; bubble tea; communication mix; community marketing; influencer marketing; online marketing; PPC advertasing
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70406