Název:
Analýza marketingového mixu společnosti Comtessa
Překlad názvu:
Analysis of marketing mix of the company Comtessa
Autoři:
Djukič, Irina ; Říha, David (vedoucí práce) ; Janda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem této bakalářské práce je analyzovat marketingový mix společnosti Comtessa, českého řetězce nabízející dámské ošacení a navrhnout taková doporučení, která umožní společnosti být na relevantním trhu více konkurenceschopná. Veškerá data použitá v praktické části jsou poskytnuta přímo vedením společnosti. Práce je rozdělena do dvou částí. V první části se zabývám marketingovým mixem z teoretického hlediska a zasazuji ho do kontextu módy. Druhá, praktická část se zabývá jednak analýzou trhu z hlediska makroprostředí (PEST analýza) a mikroprostředí (Porterova analýza 5 sil) a jednak SWOT analýzou na základě individuálního hloubkového rozhovoru s vedoucími. Poslední stěžejní část tvoří sama analýza marketingového mixu, kde je detailně zpracován každý prvek a s ohledem na předchozí analýzy vytvořena relevantní doporučení.The main aim of my bachelor thesis considers to be the analysis of marketing mix of the company Comtessa, Czech chain providing womens fashion and to suggest relevant recommendations to make the company more competitive. I obtained all the information and data needed from the supervisors. The thesis is divided into two parts. The first one is a theoretical basis concerning marketing mix with links to the fashion. The second, practical part deals with the market analysis from the macro-economic (PEST analysis) and micro-economic perspective (Porter analysis 5F). Furthermore, it contains the SWOT analysis, which is based on the information obtained through the individual depth interview with supervisors. The last and most important part is the analysis of marketing mix, where each element is described into details. The result is recommendation for each element according to the previous analyses.
Klíčová slova:
analýza marketingového mixu; marketingový mix; móda; PEST analýza; Porterova analýza 5 sil; společnost Comtessa; SWOT analýza; analysis of marketing mix; Comtessa company; fashion; marketing mix; PEST analysis; Porter analysis 5F; SWOT analysis
Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dostupné v digitálním repozitáři VŠE. Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/70054