Název:
Magazín active beauty jako efektivní nástroj marketingové komunikace
Překlad názvu:
Mgazine active beauty as an effective toll of marketing communication
Autoři:
Orgoníková, Daniela ; Klabíková Rábová, Tereza (vedoucí práce) ; Hejlová, Denisa (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá zákaznickým časopisem active beauty společnosti dm drogerie markt na českém trhu a jeho efektivitou v rámci komunikačních aktivit podniku. Na základě teoretických východisek představuje roli zákaznického časopisu za využití příkladů z historie a současnosti. Cílem této bakalářské práce je zjistit, zda je zákaznický magazín active beauty efektivním nástrojem marketingové komunikace společnosti. To je zkoumáno prostřednictvím deskriptivní analýzy vybraného titulu, komparace s konkurencí na českém trhu a vlastním dotazníkovým šetřením. Z těchto poznatků jsou dále formulována doporučení pro budoucí rozvoj magazínu active beauty.This thesis is focused on communication efectivness of the customer magazine active beauty within the framework of communication activities dm drogerie markt company on the Czech market. In the first part based on theoretical resources the role of customer magazine is defined and supported with real examples. The aim of the thesis is to find out whether the customer magazine is an efective tool of marketing communication of the company. As a main method the descriptive analysis is used along with competition analysis and questionare survey. The findings are formulated as recommendations for future improvements and development of the magazine in order to become more effective marketing tool within the communication of the company.
Klíčová slova:
content marketing; corporate publishing; dm drogerie markt; efektivita zákaznického časopisu; magazín active beauty; Marketingová komunikace; zákaznický časopis; Content Marketing; Corporate Publishing; customer magazine; dm drogerie markt; efectivity of customer magazine; magazine active beauty; Marketing communication