Original title: Deskriptivní analýza marketingové komunikace módního domu Burberry
Translated title: Description of Burberry marketing communication
Authors: Kulesová, Kateřina ; Maxa, Martin (advisor) ; Hejlová, Denisa (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: Hlavním tématem této bakalářské práce je marketingová komunikace módního domu Burberry. Cílem práce je analyzovat jednotlivé komunikační kanály a jejich specifika, která značku odlišují od ostatních. V teoretické části se autorka zabývá módním marketingem a představením značky, včetně historického pozadí, marketingového mixu a SWOT analýzy. V praktické části pak autorka analyzuje offline a online komunikační aktivity. V této části se věnuje přístupu značky například k store marketingu, eventům nebo sociálním sítím. Součástí práce je také stručné porovnání facebookového profilu značky Burberry a na trhu obdobně postavené značky
Keywords: Burberry; digital communication; fashion marketing; luxury brand communication; marketing communication; Burberry; digitální komunikace; fashion marketing; komunikace luxusních značek; marketingová komunikace

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86146

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357428


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2017-07-21, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share