Original title: Využití politického marketingu na regionální a senátní úrovni v roce 2016 hnutím ANO 2011: případová studie Pardubický kraj
Translated title: Political Marketing of the Political Party ANO 2011 in the Regional and Senate elections 2016: A Case Study of Pardubice Region
Authors: Luzar, Lukáš ; Švec, Kamil (advisor) ; Shavit, Anna (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2017
Language: cze
Abstract: yužití politického marketingu na regionální a senátní o využití vybraných nástrojů politického jejich podobě a způsobu fungování během regionálních a senátních voleb v roce 2016. důrazem na odlišnosti. Podoba politického marketingu a způsob jeho fungování se do značné tohoto důvodu obsahuje práce srovnání volebních systémů do krajských zastupitelstev a Senátu Parlamentu České republiky. Stěžejní část práce představuje praktická část, která srovnává podobu, průběh a způsob fungování vybraných aspektů politického marketingu v rámci volebních kampaní během krajských a senátních voleb. Práce se zaměřuje zejména na specifika odlišných volebních kampaní, které jsou realizovány ostoru a čase, avšak při příležitosti odlišných druhů
Keywords: Election campaign; elections to the Senate; Pardubice region; political communication; political marketing; regional elections; the movement ANO 2011; ANO 2011; Pardubický kraj; politická komunikace; politický marketing; regionální volby; senátní volby; Volební kampaň

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86100

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357382


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-07-21, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share