Název: Rozbor vybraného období společnosti Polaroid a využití instantní fotografie jako marketingového nástroje
Překlad názvu: Analysis of a selecter period of Polaroid company and usage of instant photography as a marketing toll
Autoři: Krchová, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2017
Jazyk: slo
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Analógová fotografia; instantná fotografia; marketingová komunikácia; nostalgia; Polaroid; retro; tlač; Analogue photography; instant photography; marketing communication; nostalgy; Polaroid; print; retro

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/86091

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-357373


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-07-21, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet