Název:
Návrh rekonstrukce tratě Krnov (Hanušovice) - Olomouc v úseku km 36,6 až 39,6
Překlad názvu:
Design of reconstruction of Krnov (Hanušovice) - Olomouc railway track, km 36,6 - km 39,6
Autoři:
Šíp, Radek ; Louma, Jaroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta stavební
Abstrakt: [cze][eng]
Cílem bakalářské práce je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a kompletní rekonstrukci železničního svršku i spodku na trati Krnov (Hanušovice) – Olomouc v úseku od km 36,6 do km 39,6 se snahou o minimalizaci posunů kolejového roštu oproti stávajícímu stavu. V úseku se nachází nákladiště a zastávka Nový Malín, kde je potřeba v rámci rekonstrukce nalézt novou polohu pro nástupiště, které musí splňovat požadavky pro přístup osob s omezenou schopností pohybu a orientace, dle vyhlášky č.398/2009 Sb. Rekonstrukcí bude dotčena také manipulační kolej a výhybky v nákladišti Nový Malín. Výsledkem bude zpracování projektové dokumentace směrového a výškového řešení, odvodnění a nástupiště.
The aim of the bachelor thesis is to propose a modification of the track geometry parameters and a complete reconstruction of the railway superstructure and substructure on the route Krnov (Hanušovice) - Olomouc on the section from km 36.6 to km 39.6 in the pursuit of minimalization of the displacement of the rail grid compared to the current situation. There is a loading station and the Nový Malín railway station in the track, where it is necessary to find a new location for the platform due to the reconstruction. This must meet the requirements for access for people with limited mobility, according to regulation No.398 / 2009 Sb. The reconstruction will also affect the handling track and the turnouts in loading station in Nový Malín. The result of this thesis is composing project documentations of horizontal and vertical solution, drainage and platform.
Klíčová slova:
nástupiště; odvodnění trati; rekonstrukce; výhybka; železniční spodek; železniční svršek; drainage of track; platform; railroad switch; substructure; superstructure; track reconstruction
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/69098