Original title:
Firemní kultura a rozvoj regionu
Translated title:
The Firm´s Culture and Regional Development
Authors:
Čurnová, Jana ; Kadeřábková, Jaroslava (advisor) ; Velichová, Lucie (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Práce se odvíjí od pojmu etika v podnikání. Podává teoretická východiska podnikatelské etiky a společenské odpovědnosti firem. Hlavní pozornost je věnována různým formám spolupráce v oblasti Corporate social responsibility s důrazem na firemní filantropii. Její součástí je také krátká charakteristika neziskových oganizací, jakožto nejčastějších příjemců firemních darů. Případová studie je věnována analýze firemní kultury a CSR aktivit ve společnosti Škoda auto a.s. a klade si za cíl ozřejmit naplněnost firemní politiky v této oblasti a její dopad na region.
Keywords:
firemní filantropie; Firemní kultura; neziskové organizace; podnikatelská etika; region Mladá Boleslav; společenská odpovědnost firem; Škoda auto a.s.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6480