Original title: Strategie značky L'Oréal "Redken" na českém trhu
Authors: Matseushuk, Ewgeniya ; Halík, Jaroslav (advisor) ; Vlková, Anna (referee)
Document type: Bachelor's theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: V práci jsou popsány marketingové strategie společnosti Redken s větším soustředěním na komunikační strategie. Během práce je charakterizována přítomnost společnosti na trhu České Republiky. Byl proveden průzkum nákupního chování mladých lidí a analýzy jejich postoje ke značce Redken po kterém byly popsány silné a slabé strany pozice značky pomoci SWOT analýzy a byly předloženy možné opatření pro posílení pozice dané značky.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6476

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3548


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share