Název: Chápání vztahu části a celku u žáků na druhém stupni základní školy
Překlad názvu: Understanding the part to whole relationship within primary school pupils of the sixth to ninth grade
Autoři: Sojková, Tereza ; Novotná, Jarmila (vedoucí práce) ; Vondrová, Naďa (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2017
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Celek a jeho část; formalismus; Hejného metoda; poznávací proces žáka; standardní a nestandardní úlohy v matematice; transmisivní a konstruktivistický styl vyučování; cognitive process of pupil; formalism; Hejny method; Part to whole relationship; standard and nonstandard exercises in Mathematics; transmissive and constructivist way of teaching

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/84659

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-354500


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet