Název:
Umělá inteligence pro osadníky
Překlad názvu:
Artificial Intelligence for Settlers
Autoři:
Kratochvíl, Pavel ; Zavoral, Filip (vedoucí práce) ; Krijt, Filip (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Předmětem bakalářské práce je implementace hry Osadníci z katanu ve variantě pro dva až čtyři hráče. Dále se v práci zabýváme vývojem umělé inteligence do hry. Při návrhu implementace umělé inteligence bylo využito genetických algoritmů tak, aby počítačový hráč byl schopen porazit průměrného hráče této hry. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)The subject of the thesis is implementation of the game Settlers of Catan for two to four players. Artificial intelligence for this game was also developed in this thesis. Moreover, genetic algorithms were used in the implementation of the artificial intelligence, so that a computer player was able to beat the average player of this game. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
fuzzy logika; genetické algoritmy; Umělá inteligence; Artificial intelligence; fuzzy logic; genetic algorithms