Název: Cílený politický marketing na českém internetu: komparativní studie
Překlad názvu: Targeting of political marketing on Czech websites: comparative study
Autoři: Novák, Ondřej ; Sládek, Jan (vedoucí práce) ; Mazák, Jaromír (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketing na sociálních sítích; nová média; opoziční hnutí; politická hnutí; politický marketing; sociální sítě; marketing on social networks; new media; opossition movements; political marketing; political movements

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/81960

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-351654


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet