Název:
Cílený politický marketing na českém internetu: komparativní studie
Překlad názvu:
Targeting of political marketing on Czech websites: comparative study
Autoři:
Novák, Ondřej ; Sládek, Jan (vedoucí práce) ; Mazák, Jaromír (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce praktického charakteru je věnována cílenému politickému marketingu českých politických stran ve volbách v roce 2014. Zkoumána byla výhradně komunikace stran na sociální síti Facebook, přičemž komunikace vybraných politických stran byla podrobena obsahové analýze. Propagace stran v jiném prostředí, než je tato sociální síť nebyla předmětem práce, avšak segmentace sektorů elektorátu byla vypracována za pomoci průzkumu Naše společnost z června 2014. Cílem práce je určit základní metody a techniky, jakými vybrané strany ve své komunikaci cílily na své voliče. Podstatným zjištěním je, že některé etablované strany liberálně-demokratického charakteru se svou propagací dostaly i do segmentů volebního trhu, který dříve opanovaly zejména protestní strany a hnutí. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)Practical character of the thesis is focused on the targeted political marketing of the Czech political parties in the 2014 elections. The research was solely focused on the communication of the parties through the social network site Facebook and communication of selected political parties was subjected to a content analysis. Political parties propagation in other areas than thru mentioned social network was not subject of this thesis even though the segmentation of the electorate was elaborated on the base of the research "Naše společnost" (Our Society) from June 2014. The aim //nebo main goal// of the thesis is to determine the primary methods and techniques, which were used by the selected parties in their communication with voters. The important finding is, that some well-established parties of liberal- democratic character get with their propagation in the segments of the electoral market, which was formerly dominated mostly by the protest parties and movements. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
marketing na sociálních sítích; nová média; opoziční hnutí; politická hnutí; politický marketing; sociální sítě; marketing on social networks; new media; opossition movements; political marketing; political movements