Název:
Výzkum kvality služeb v plaveckém zařízení pro děti
Překlad názvu:
Service quality research in swimming facility for children
Autoři:
Vacková, Iveta ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Výzkum kvality služeb v plaveckém zařízení pro děti. Cíle: Hlavním cílem této diplomové práce je prostřednictvím dotazníku, který je modifikovanou verzí standardizovaného dotazníku SERVQUAL, analyzovat kvalitu služeb v plaveckém zařízení pro děti, konkrétně v Babyclubu Čochtánek. Výsledky marketingového výzkumu vedou ke konkrétním návrhům a doporučením, které může management Babyclubu využít jako podklad pro zlepšení kvality služeb, získání nových zákazníků a zvýšení spokojenosti těch stávajících. Metody: Marketingový výzkum se skládá z kvantitativních i kvalitativních metod. Pro dotazování klientů Babyclubu byl použit písemný i elektronický dotazník inspirovaný standardizovaným dotazníkem SERVQUAL, který zjišťuje kvalitu služeb z pohledu zákazníka. Dotazník zkoumal skutečně vnímanou kvalitu služeb a porovnával ji s očekáváním respondentů. Dále je v práci využit polostrukturovaný rozhovor s majitelkou Babyclubu, na základě kterého je ve výsledcích zaznamenán také odhad ze strany vedení Babyclubu. Teoretická část práce vychází z analýzy dokumentů. Výsledky: Výsledné hodnoty, které jsou zobrazeny pomocí grafů a klasifikačních křížů, poukazují na fakt, že kvalita služeb v Babyclubu Čochtánek je z pohledu zákazníků nadprůměrná. Přesto se objevilo několik nedostatků, které by měl management...Title: Service quality research in swimming facility for children. Objectives: The main goal of this master's thesis is to analyze the quality of services in the swimming facility for children called Babyclub Čochtánek. Used questionnaire method is based on modified version of standardized questionnaire SERVQUAL. Marketing research results lead to the suggestions and proposals for facility management, who can improve level of offered services, gain new customers and increase satisfaction of the current ones. Methods: Marketing research consists of quantitative and qualitative methods. For interview with Babyclub clients are used written and electronic questionnaire, inspired by a standardized questionnaire SERVQUAL, which determines the quality of services from the customer's perspective. The questionnaire examined the actual perception of service quality and compared it with the respondent's expectations. The study also used a semi structured interview with the Babyclub owner, under which it is recorded in the results of an estimate by Babyclub management. The theoretical part is based on the analysis of documents. Results: Research results are displayed in graphs and classification crosses, wich are pointing out the fact that service quality in Babyclub Čochtánek is form customer's point of view...
Klíčová slova:
Babyclub; dotazník; klasifikační kříž; plavání dětí; Babyclub; children swimming; cross classification; questionnair