Název:
Spokojenost zákazníků s nabídkou služeb lyžařských center
Překlad názvu:
Customers satisfaction with the offer of the ski resorts services
Autoři:
Drengubáková, Andrea ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Spokojenost zákazníků se službami lyžařských center Cíle: Hlavním cílem této práce je zjistit spokojenost zákazníků se službami lyžařských středisek a na základě výsledků navrhnout zlepšení. Práce zjišťuje nejen spokojenost návštěvníků s jednotlivými službami poskytovaných střediskem a jeho vybavením, ale zároveň je u respondentů zjišťován stupeň důležitosti jednotlivých služeb v rámci hodnocení celkové nabídky lyžařského střediska. Dalším cílem je porovnání výsledků určitých lyžařských center mezi sebou. Metody: V této práci je využit kvantitativní výzkum pomocí elektronického dotazování. V rámci měření spokojenosti jsou posuzované služby hodnocené na stupnici, na základě které jim je přisouzena určitá váha. Hypotézy jsou ověřené pomocí korelační analýzy. Co se týká porovnání výsledků výzkumu mezi určenými středisky, je použita metoda komparace Výsledky: Výsledkem diplomové práce je zjištění celkové spokojenosti návštěvníků se službami lyžařských center, zjištění důležitosti jednotlivých služeb a srovnání spokojenosti zákazníků se službami u vybraných středisek. Veškeré konkrétní výpočty jsou uvedeny v kapitole "Analýza spokojenosti". Klíčová slova: výzkum spokojenosti, spokojenost zákazníka, služby, dotazník, analýza konkurenceTitle: Customers satisfaction with the offer of the ski resorts services Objectives: The main goal of the thesis is the determination of customers' satisfaction with the ski resorts services and to suggest an improvement on the basis of the results. The thesis' main aim is to analyse not only customers' satisfaction with the particular services and ski resorts facilities, but also the level of services' importance within the whole offer provided by the ski resort. The results from different ski resorts are subsequently compared. Methods: The thesis utilises the quantity research performed via electronic questionnaire. The particular services are evaluated by scale, which determinates the weight of the service. The hypotheses are verified by the correlational analysis. In case of comparison of results the comparative method is used. Results: The result of the thesis is the determination of the customers' satisfaction with the ski resorts services, determination of the importance of particular services and comparison of the results between the ski resorts. All computations are mentioned in the chapter "Analysis of the Satisfaction". Keywords: research of satisfaction, customers satisfaction, services, questionnaire, analysis of competition
Klíčová slova:
analýza konkurence; dotazník; služby; spokiojenost zákazníka; výzkum spokojenosti; analysis of competition; customers satisfaction; questionnaire; research of satisfaction; services