Název: Funkční a emoční impulzy v in-store marketingové komunikaci
Překlad názvu: Functional and emotional impulses during shopping at the point of sale
Autoři: Šteflová, Aneta ; Jesenský, Daniel (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: emoce; emoční a funkční impulzy; funkce; impulzívní nakupování; in-store marketingová komunikace; místo prodeje; nákupní chování; Nákupní impulzy; POP; Buying impulses; emotion; emotional and functional impulses; function; impulsive shopping; marketing communication at the point of sale; point of purchase; point of sale; POP; shopping behaviour

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/78820

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-348364


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-20, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet