Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer's Satisfaction in Sport Centre JEREMI Sport
Autoři:
Jerie, Martin ; Pecinová, Markéta (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků sportovního centra JEREMI sport Cíle: Cílem práce bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami ve sportovním centru JEREMI sport a na základě výsledků vytvořit návrhy na zlepšení služeb ke zvýšení jejich spokojenosti. Metody: Pro výzkum byla použita jak kvalitativní, tak i kvantitativní metoda dotazování. Z kvantitativních metod bylo použito dotazování, z kvalitativních pak pozorování a rozhovor. Výsledky: Výsledky jsou znázorněny pomocí grafů, klasifikačních křížů a tabulek, a budou předány vedení sportovního centra jako podnět ke zlepšení služeb. Klíčová slova: Sportovní marketing, služba, marketingový mix služeb, kvalita, očekáváníTitle: Marketing Research of Customer's Satisfaction in Sport Centre JEREMI Sport Objectives: The aim of the study was to determine customer's satisfaction with services offered in the sport centre JEREMI sport. Based on the results to develop proposals for improving services and increase customer's satisfaction. Methods: The research used a qualitative and quantitative method of questioning. For quantitative methods were used polling, for qualitative were used observation and interview. Results: The results are shown in graphs, tables, and cross classification. Then forwarded to the management of the sport center to increase customer's satisfaction. Key words: Sport marketing, service, service marketing mix, quality, expectation
Klíčová slova:
kvalita; marketingový mix služeb; očekávání; služba; Sportovní marketing; expectation; quality; service; service marketing mix; Sport marketing