Název: Analýza komunikačního mixu firmy Preciosa, a.s.
Překlad názvu: Communication Mix Analysis of the Company Preciosa
Autoři: Klymcová, Michaela ; Zamazalová, Marcela (vedoucí práce) ; Rozporka, Jan (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2008
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstrakt: Cílem práce je analýza současného komunikačního mixu společnosti, jeho zhodnocení a doporučení pro změnu složení komunikačních nástrojů s hlubším zaměřením na zhodnocení současné komunikační strategie, navržení její změny, vytvoření nového odpovídajícího komunikačního mixu a doporučení pro jednotlivé komunikační nástroje. Součástí práce je též situační analýza - rozbor trhů, trendů, positioningu, konkurence a odběratelů. Obsahuje bližší charakteristiku skupiny rozhodovatelů.

Instituce: Vysoká škola ekonomická v Praze (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři VŠE.
Původní záznam: http://www.vse.cz/vskp/eid/6247

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3459


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoká škola ekonomická v Praze
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet