Název:
Komparace pohybových programů ve věkové kategorii U7 ve fotbalu
Překlad názvu:
Comparison of physical activity programs in football category U7
Autoři:
Cintler, Pavel ; Frýbort, Pavel (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Komparace pohybových programů ve fotbale v kategorii U7 Cíle: Cílem práce bylo zjistit efekt dvou rozdílných pětitýdenních intervenčních programů na výkon v herních dovednostech u věkové kategorie 7 let ve fotbale. Metody: V práci bylo využito experimentálního plánu Switch replication design a vlastních testů fotbalových dovedností. Pro porovnání efektu zvolených intervenčních programů byla využita metoda komparace. Výsledky: U střelby na cíl se prokázal zvýšený efekt po absolvování intervenčního programu, jehož náplní byla průpravná cvičení a průpravné hry. U ostatních dovedností viditelný vliv intervenčního programu zjištěn nebyl. Klíčová slova: fotbal, průpravná cvičení, průpravné hry, periodizace, fotbalové dovednosti, intervenční programTitle: Comparison of physical activity programs in football category U7. Objectives: The aim of this thesis is to determine the effect of two different five-week intervention programs for performance in gaming skills at 7 years old football players. Methods: In this thesis was used experimental plan called Switch replication design and own tests of soccer skills. To compare the effect of selected intervention programs was used method of comparison. Results: For shooting on the goal with proved enhanced effect after completion of the intervention program, whose contents were training of the exercises training of the football skills and training of the games. For other skills visible effect of the intervention program was not found. Key words: football, training exercises, training games, periodization, football skills, intervention program
Klíčová slova:
fotbal; fotbalové dovednosti; intervenční program; periodizace; průpravná cvičení; průpravné hry; football; football skills; intervention program; periodization; training exercises; training games