Název:
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenisu Klánovice
Překlad názvu:
Marketing Research of Customer Satisfaction in Tenis Klánovice
Autoři:
Krucká, Tereza ; Šíma, Jan (vedoucí práce) ; Pecinová, Markéta (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků Tenisu Klánovice Cíle: Hlavním cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků s poskytovanými službami sportovním klubem Tenis Klánovice. Dále na základě dotazníkového šetření a zjištěných datech určit nedostatky v nabízených službách a navrhnout řešení, která by vedla ke zlepšení poskytovaných služeb. Metody: Byla použita metoda kvantitativního výzkumu konkrétně dotazník. Dotazování bylo písemné. Proběhl polostrukturovaný rozhovor s předsedou klubu. Bylo provedeno pozorování. Výsledky: Pomocí dotazníkového šetření bylo zjištěno, že jsou zákazníci spokojeni. Ukázalo se ale několik slabých míst v poskytovaných službách, které lze zlepšit. Byla proto navržena opatření, která by tyto nedostatky upravila Klíčová slova:sportovní služby, zákazník, marketingový mix, marketingový výzkum, spokojenostTitle: Marketing research of customer satisfaction in Tenis Klanovice Purpose: The main aim of the bachelor thesis is to find out customer satisfaction in Tenis Klánovice. Furthermore, based on the data obtained from research, point out the potentional shortage in tennis club's services. Also, give suggestion of solution which would lead to improvement of customer services. Methods: Method of quantitative research was used, specifically questionnaire. Respondents were interviewed in a writing way. As well as the semi- structured interview with the chairman of the club was done, the observation was made. Results: Thanks to research, it was found out that customers are satisfied with the services. However, there are several weaknesses in the service that can be improved. Therefore, propositions were made to improve the service. Keywords: sports service, customer, marketing mix, marketing research, satisfaction
Klíčová slova:
marketingový mix; marketingový výzkum; spokojenost; sportovní služby; zákazník; customer; marketing mix; marketing research; satisfaction; sports service