Original title: Les jako vzdělávací prostor? Rozvoj přírodovědné gramotnosti v preprimárním vzdělávání pomocí environmentálních témat
Translated title: Developing scientific literacy in pre-primary education through environmental themes
Authors: Štáhlová, Kateřina ; Janoušková, Svatava (advisor) ; Pumpr, Václav (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: Cognitive Development; Framework Education Program; Outdoor preschool; Pre-Primary Education; School Education Program; Scientific Literacy; Sustainable Development; kognitivní vývoj; lesní mateřské školky; preprimární vzdělávání; přírodovědná gramotnost; rámcový vzdělávací program; udržitelný rozvoj; školní vzdělávací program

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/74739

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-344106


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-20, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share