Original title: Propagační strategie Mariánskolázeňských oplatek
Authors: Fialová, Šárka ; Simmová, Hilda (advisor) ; Flíborová, Eva (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem práce je sestavit propagační strategii pro Mariánskolázeňské oplatky - rychloobrátkové zboží. V práci je vytvořen teoretický základ pro praktickou část. Praktická část pojedává o sestavení propagační strategie, pro daný produkt. Hodnotím okolí, ve kterém se podnik nachází a snažím se najít optimální kombinaci komunikačních a propagačních kanálů, pro splnění cílů propagační strategie.

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/6211

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3440


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share