Název:
Analýza spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbram
Překlad názvu:
Analysis of customer satisfaction in Aquapark Příbram
Autoři:
Štefan, Petr ; Flemr, Libor (vedoucí práce) ; Kovář, Karel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Analýza spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbram Cíle: Hlavním cílem této práce je provedení obsahové i statistické analýzy dat, které byly získány přímo od zákazníků Aquaparku Příbram. Prioritní výzkumným vzorkem byli zákazníci z řad veřejnosti. Sekundární výzkumný vzorek tvořili trenéři sportovních klubů, které využívají Aquapark Příbram ke své činnosti. Metody: Data od primárního výzkumného vzorku byla získávána pomocí dotazníku založeného na australském modelu kvality služeb a spokojenosti zákazníka, CERM-CSQ. Data získaná od sekundárního vzorku byly získávány pomocí rozhovorů s návodem. Tento návod obsahově vycházel z našeho dotazníku. Získaná kvantitativní data byla poté podrobena faktorové a korelační analýze. Výsledky: Z obsahové analýzy získaných dat jasně vyplynuly největší nedostatky kvality nabízených služeb. Statistická analýza pak ukázala, že některé atributy kvality služeb mají větší vliv na spokojenost zákazníka než jiné. Zmíněné nedostatky jsou spjaty právě s těmito vlivnějšími atributy. Na základě získaných výsledků pak byla formulována doporučení pro zvýšení spokojenosti zákazníků Aquaparku Příbram. Klíčová slova: spokojenost zákazníků, kvalita služeb, Aquapark Příbram, model CSQ, faktorová analýzaTitle: Analysis of customer satisfaction in Aquapark Příbram Objectives: The aim of this thesis is to conduct content and statistical analysis of data collected directly from customers of Aquapark Příbram. Customers of the public were a research sample with the highest priority. As secondary sample were established trainers of the sports clubs using the Aquapark Příbram. Methods: Data collected from the primary sample were gained via CERM-CSQ based questionnaire Data collected from the secondary sample were obtained by structured interview. This structure was based on our questionnaire. Factor and correlation analysis were used to process quantitative data. Results: The content analysis showed the biggest drawbacks of service quality. According to the statistical analysis some service quality attributes have bigger influence on customer satisfaction than the others. Above mentioned drawbacks belong to those more influential attributes. On the basis of the results obtained certain suggestions were made to increase customer satisfaction. Key words: customer satisfaction, service quality, Aquapark Příbram, model CSQ, factor analysis
Klíčová slova:
Aquapark Příbram; faktorová analýza; kvalita služeb; model CSQ; spokojenost zákazníků; Aquapark Příbram; customer satisfaction; factor analysis; model CSQ; service quality