Název:
Image a povědomí značky Snowbear v Hradci Králové
Překlad názvu:
Image and awareness of brand Snowbear in Hradec Králové
Autoři:
Žáková, Martina ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Ruda, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Název: Image a povědomí značky Snowbear v Hradci Králové Cíle: Hlavním cílem diplomové práce je identifikovat image a podvědomí značky Snowbear v Hradci Králové. Značka, kterou zde zkoumám, poskytuje služby v oblasti zimních outdoorových aktivit. Provozuje obchod se sportovním vybavením, půjčovnu, servis a lyžařskou i snowboardovou školu. Metody: Marketingový výzkum byl proveden metodou písemného dotazování a informace potřebné k vytvoření profilu značky byly získány prostřednictvím osobního rozhovoru s majitelem značky Snowbear. Koncept dotazníku, vytvořeného pro analýzu image značky Snowbear, se inspiroval systémem identity značky dle Davida Aakera. Pro účely této práce bude použita také standardizovaná metoda osobnosti značky autorů Geuense, Weijterse a de Wulfa (2009). Výsledky: Výzkum ukázal, že je značka mezi sportovně aktivní populací v Hradci Králové velmi známá. Respondenti mají se službami značky zkušenosti. Myslí si o nich, že jsou kvalitní, cenově dostupné, cena odpovídá kvalitě a jsou nabízeny v příjemném prostředí. Značka Snowbear je nejvíce spojována s výukou lyžování i snowboardingu a s víkendovými kurzy pro děti. Na základě analýzy jednotlivých osobnostních charakteristik značky je značka považována za aktivní, odpovědnou, praktickou a dynamickou. Není považována za agresivní a...Title: Image and awareness of brand Snowbear in Hradec Králové Summary: The main purpose of this thesis is to identify image and brand awareness of Snowbear in Hradec Kralove. Research brand provides services in the field of winter outdoor activities. It also run a shop specialized in sporting equipment, rental, repair plus ski and snowboard school. Methods: Marketing research has been done by written inquiries and information needed to create a brand profile was obtained through a personal interview with the owner of the Snowbear. The concept of a questionnaire created for the analysis of Snowbear brand was inspired by brand identity system according to David Aaker. For this thesis will also be applied standardized method of brand personality by authors Geuense, Weijterse and de Wulf (2009). Results: The research showed that the brand is well known among sport active population in Hradec Králové. Respondents have experienced the brand and think about them, they are good quality, affordable, price matches the quality and are offered in a friendly environment. Snowbear is the most associated with the ski and snowboard school as well as weekend courses for children. Based on the analysis of individual personality characteristics of the brand, Snowbear is considered as an active, responsible,...
Klíčová slova:
image značky; marketingový výzkum; povědomí o značce; Snowbear; značka; awareness of brand; brand; brand image; marketing research; Snowbear