Název: Faktory ovlivňující profitabilitu zákazníka: empirický výzkum v nesmluvním prostředí
Překlad názvu: Factors influencing customer profitability: an empirical examination in noncontractual settings
Autoři: Hanuska, Norbert ; Kyjonka, Vladimír (vedoucí práce) ; Král, Jaroslav (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: Customer profitability; Customer Relationship Management; Data mining; Data Warehousing; Decision trees; RFM analysis; Customer profitability; Customer Relationship Management; Data mining; Data Warehousing; Decision trees; RFM analysis

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/71748

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340874


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet