Název: Analýza vývoje marketingové komunikace Podzimního knižního veletrhu v Havlíčkově Brodě od roku 1991 do současnosti
Překlad názvu: Analysis of the marketing communication Autumn Book Fair in Havlíčkův Brod from 1991 to the present
Autoři: Karbanová, Petra ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Orban, Karol (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Marketingová komunikace veletrhu; město Havlíčkův Brod; Podzimní knižní veletrh; SWOT analýza knižního veletrhu; výstava a veletrh; vývoj marketingové komunikace; Autumn Book Fair; city of Havlíčkův Brod; development of marketing communication; exhibition and fair; Marketing communication of a fair; SWOT analysis of the book fair

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/70947

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-340072


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet