Název:
Politická reklama v České republice
Překlad názvu:
Political Advertising in the Czech Republic
Autoři:
Jeřichová, Tereza ; Šebesta, Karel (vedoucí práce) ; Hořejší, Michal (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá politickou reklamou v České republice. Jejím cílem je rozebrat a na sebraném materiálu popsat jazykové persvazivní prostředky, které jsou v reklamních kampaních politických stran využívány. Na tuto problematiku je zde nahlíženo jak z hlediska politického, tak z hlediska reklamního diskurzu.This bachelor's thesis focuses on political advertising in the Czech Republic. Based on the collected material its aim is to analyse and to depict language means of persuasion, which are used in advertising campaigns of different political parties. The topic of political advertising is being approached from the point of political discourse as well as the discourse of advertising.
Klíčová slova:
jazyk reklamy; jazykové persvazivní prostředky; politická reklama; politická strana; volební kampaň; election campaign; language means of persuasion; language of advertising; political advertising; political party