Název: Sémiotická analýza vybraných audiovizuálních reklam na dětské produkty
Překlad názvu: Semiotic analysis of chosen audio-visual commercials on children's product's
Autoři: Paulová, Šárka ; Marcelli, Miroslav (vedoucí práce) ; Kladný, Tomáš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: audiovizuání; děti; dětský adresát; konotace; nonverbální znak; reklama; sémiotická analýza,denotace; sémiotika; sémiotika v reklamě; televize; verbální znak; advertising,denotation; audio-visual; children; children's adresses; konotation; non-verbal sign; semiotic analysis; semiotic in advertising; semiotics; television; verbal sign

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/69013

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-338148


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet