Original title:
Studie komunikačních aktivit Artbanka Museum of Young Art
Translated title:
Communication Activities Study of Artbanka Museum of Young Art
Authors:
Havránek, Jakub ; Dolanský, Pavel (advisor) ; Skřivánek, Jan (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce popisuje komunikační aktivity Artbanka Museum of Young Art v období jejího fungování, tj. od roku 2011 do začátku roku 2013, kdy tato specifická instituce ukončila svou činnost. Práce detailně popisuje subjekt AMoYA, jeho vznik, cíle, propagaci a rizika spojená s jeho činností. Velká část práce je věnována popisu prvků komunikačního mixu a elementům, které měla AMoYA k dispozici v rámci své propagační činnosti.This bachelor thesis describes the communication activities of Artbanka Museum of Young Art from 2011 to early 2013, when the institution ended its activities. The work describes in detail the subject of AMoYA, its origins, objectives, promotion and risks associated with its activities. Much of the work is devoted to describing the elements of the communication mix and the elements that AMoYA had available as part of its promotional activities.
Keywords:
AMoYA; Art marketing; art museum; Artbanka; Artist; Colloredo-Mansfeld; communication mix; Crisis; gallery; Prague; AMoYA; art marketing; Artbanka; Artist; Colloredo-Mansfeld; Crisis; Galerie; komunikační mix; Marketing umění; Praha; umělecká muzea
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67660