Název: Výuka angličtiny na českých středních školách z pohledu bilingvních žáků, kteří mají anglofonního rodiče či žili v anglofonní zemi
Překlad názvu: Teaching bilingual adolescents for whom English is a heritage language or who have lived in an Anglophone country, and who are studying in Czech secondary school English classrooms: the students' perspective
Autoři: Jirásková, Anna ; Gráf, Tomáš (vedoucí práce) ; Klégr, Aleš (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2015
Jazyk: eng
Abstrakt: [eng] [cze]

Klíčová slova: angličtina jako cizí jazyk; angličtina pro rodilé mluvčí; diferenciace výuky; jazyková úroveň; motivace; ochabování jazykových schopností; případové studie; vzdělávací potřeby žáků; vzdělávání nadaných žáků; výuka žáků s anglofonními rodiči; úzkost; žáci po návratu z anglofonní země; žáci s anglofonními rodiči; case study design; differentiated instruction; English as a foreign language; English language arts; gifted education; heritage language learners; heritage language teaching; language anxiety; language attrition; language proficiency; motivation; needs in the language classroom; returnees

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/67377

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-336511


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet