Název:
Analýza vzdělávacích potřeb pedagogů na druhém stupni základních škol
Překlad názvu:
Training needs analysis of teachers at upper primary schools
Autoři:
Šokalová, Denisa ; Dvořáková, Miroslava (vedoucí práce) ; Mühlpachr, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2014
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu vzdělávacích potřeb pedagogů na druhém stupni základní školy. První část se věnuje vymezení základních pojmů spojených s profesí učitele a jejich dalším vzděláváním. Dále se zaměřuje jak na proces analýzy vzdělávacích potřeb obecně, tak na konkrétní vzdělávací potřeby učitelů. V druhé, empirické části této práce, uvádím výsledky vlastního průzkumu, které jsem získala provedením dotazníkového šetření mezi pedagogy druhého stupně základní školy a následným rozhovorem s ředitelkou školy. Na základě toho jsou analyzovány vzdělávací potřeby učitelů druhého stupně této základní školy. KLÍČOVÁ SLOVA: analýza vzdělávacích potřeb, vzdělávací potřeby, další vzdělávání pedagogických pracovníků, učitel druhého stupně základní školySUMMARY: This bachelor thesis is aimed at training needs analysis of teachers at upper primary schools. The first part of thesis defines the basic concepts associated with the profession of the teacher and their further education. It also aimed at the training needs analysis process in general and the specific educational needs of teachers. The practical part of this thesis presents the results of own research which I gained by performing questionnaire survey among teachers at upper primary school and by interview with the director of the school. Based on this are educational needs of teachers at the upper primary school analyzed. KEY WORDS: Training needs analysis, educational needs, further education of teachers, teachers at upper primary schools
Klíčová slova:
analýza vzdělávacích potřeb; další vzdělávání pedagogických pracovníků; učitel druhého stupně základní školy; vzdělávací potřeby; educational needs; further education of teachers; teachers at upper primary schools; Training needs analysis