Název:
Isometrická strategická hra Citadel
Překlad názvu:
Isometric strategy game Citadel
Autoři:
Pišl, Bedřich ; Brabec, Michal (vedoucí práce) ; Malý, Petr (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2015
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Práce popisuje návrh a realizaci strategické hry Citadel. Důraz je kladen na architekturu aplikace, která používá knihovnu Allegro pro vykreslování a ovládání a knihovnu Boost Serialization pro ukládání hry. Práce dále obsahuje popis technik použitých při implementaci. Těmi jsou zejména mapy vlivu a systém cílů použité umělou inteligencí, algoritmy pro hledání cest, technika plasma fraktálu pro generování map a varianta Dinicova algoritmu pro hledání maximálního toku. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)This thesis describes design and implementation of a real-time strategy game Citadel. The emphasis is on application architecture, which uses Allegro library for graphics and controls and Boost Serialization library for saving the game. It also includes description of techniques used in implementation such as influence maps and a target system used by artificial intelligence, pathfinding algorithms, plasma fractal for map generation and a variant of Dinitz's algorithm for maximum flow. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Klíčová slova:
hra; isometrie; strategie; game; isometric; strategy