Original title:
Elektronické systémy pro organizaci a plánování školy
Translated title:
Electronic systems for the organization and planning of school
Authors:
Vodová, Alena ; Svoboda, Petr (advisor) ; Trojan, Václav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2014
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] NÁZEV: Elektronické systémy pro organizaci a plánování školy AUTOR: Alena Vodová KATEDRA (ÚSTAV): Centrum školského managementu VEDOUCÍ PRÁCE: Ing. Petr Svoboda Ph.D. ABSTRAKT: Závěrečná bakalářská práce podává ucelený přehled elektronických systémů pro organizaci a plánování ve školách. Mapuje jejich druhy, popisuje jejich funkce, ukazuje výhody, způsoby a možnosti využití ve školách. Ve výzkumné části pak jednotlivé systémy komparuje mezi sebou a ověřuje jejich použití ve školách. Vzávěru doporučuje systémy v návaznosti na jednotlivé manažerské funkce podle různých hledisek a kritérií a navrhuje optimální řešení pro organizaci a plánování ve školách KLÍČOVÁ SLOVA: Elektronické systémy, management, organizace a plánování školyTITLE: Electronic systems for the organization and planning of school AUTHOR: Alena Vodová DEPARTMENT: The Center of School management SUPERVISOR: Ing. Petr Svoboda Ph.D. ABSTRACT: The bachelor thesis gives comprehensive overview electronic systems for organization and planning of school. Maps of species, describes their function, demonstrates the benefits, modes and applications to use in school. In the research part individuals system compares between them and validates their use in schools. In conclusion recommends systems in relation to each management functions by various aspect and criteria, and suggests the optimal solution for organizing and planning in schools. KEYWORDS: Electronic systems, management, organization and planning of school
Keywords:
Electronic systems; management; organization and planning of school; Elektronické systémy; management; organizace a plánování školy
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/61648