Original title: Kladení otázek jako podpora porozumění předčítanému textu u dětí předškolního věku
Translated title: Asking questions as a support of understanding of the text read out aloud to preschool aged children.
Authors: Macibobová, Edita ; Klumparová, Štěpánka (advisor) ; Hausenblas, Ondřej (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: ability to ask questions; answers and questions; pre-reading literacy; pre-school aged child; pre-school education; programme "By Reading and Writing to Critical Thinking (RWCT)"; understanding of the text being read out; dovednost klást otázky; dítě předškolního věku; otázky a odpovědi; porozumění slyšenému textu; program Čtením a psaním ke kritickému myšlení; předčtenářská gramotnost; předškolní vzdělávání

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/61491

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-330765


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share