Original title: Aplikovaná kognitivně-behaviorální analýza jako účinný nástroj pro rozvoj komunikačních dovedností a řešení problémového chování u dospívajících s diagnostikovaným Aspergerovým syndromem
Translated title: Applied cognitive behavioral analysis as an effective tool for the development of of communication skills and problem solving behavior in adolescents diagnosed with Asperger Syndrome
Authors: Spilka, Ivo ; Šiška, Jan (referee) ; Valešová Malecová, Barbara (referee)
Document type: Rigorous theses
Year: 2013
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: 360degree feedback; Applied Cognitive-Behavior Analysis; Aspereger's Syndrome; Cognitive Behavior Therapy; Competence Model; Kaizen; Kirkpatrick four-level model of learning processes effectiveness measurement; Neuro-Linguistic-Programming; Structured Learning Theory; 360o zpětná vazba; aplikovaná kognitivně-behaviorální analýza; Aspergerův syndrom; Kaizen; Kirkpatrikův čtyřstupňový model měření efektivity rozvojových aktivit,kognitivně behaviorální techniky; kompetenční modely; neurolingvistické programování; strukturované učení

Institution: Charles University Faculties (theses) (web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository.
Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/60379

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329665


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Charles University > Charles University Faculties (theses)
Academic theses (ETDs) > Rigorous theses
 Record created 2017-06-19, last modified 2022-03-04


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share