Název:
Marketing zaměřený na zaměstnavatele u agentur podporovaného zaměstnání
Překlad názvu:
Marketing focused on employers by supported employment agencies
Autoři:
Iblová, Veronika ; Matyáš, Ondřej (vedoucí práce) ; Dohnalová, Marie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce "Marketing zaměřený na zaměstnavatele u agentur podporovaného zaměstnávání" pojednává o marketingovém prostředí a nástrojích, které agentury využívájí ve snaze umístit zdravotně postižené uživatele na otevřený trh práce. Prvním cílem práce je zmapovat a porovnat marketingové prostředí a nástroje u 5 agentur podporovaného zaměstnávání. Dalším cílem je uvést doporučení do této oblasti. Teoretická část práce se věnuje straně zaměstnavatele, dlouhodobé nezaměstnanosti zdravotně postižených, službě podporovaného zaměstnávání a marketingovým teoriím. Výzkum je kvalitativně orientovaný, jsou v něm použity následující techniky: rozhovory s pracovníky agentur, expertní rozhovor, analýza dokumentů a komparace. Nejdříve je porovnáváno marketingové prostředí a nástroje dvou agentur působících v Rumburku a Liberci, poté třech pražských agentur. V kapitole výsledky a doporučení jsou uvedeny odlišnosti a společné prvky všech agentur, stejně tak doporučení do této oblasti. Na základě dosažených zjištění jsou v poslední části práce formulovány závěry, doporučení a uvedena závěrečná diskuse. Klíčová slova: agentury podporovaného zaměstnání, marketing neziskových organizací, marketingové nástroje, marketingové prostředí, zaměstnavatelé.Diploma thesis "Marketing focused on employers by supported employment agencies" deals with marketing environment and tools, which are used by agencies in their effort to place disabled people in the open labour market. The first task is description and comparsion of marketing environment and tools. The next objective is to realese recommendations to this area. The theoretical part is focused on: the employers, long-term unemployment of disabled people, principals of supported employment service and marketing theories of nonprofit organizations. In my qualitative research I used following technics: interviews, analysis of documents and comparison. First: I compared two agencies from Rumburk and Liberec. Second: I compared three agencies from Prague. In the last part of my thesis I listed the same and the different components of the five agencies. Conclusions, recommendations and discussion are based on achieved surveys. Keywords: supported employment agencies, marketing of nonprofit organizations, marketing environment, marketing tools, employers.
Klíčová slova:
agentury podporovaného zaměstnání; marketing neziskových organizací; marketingové nástroje; marketingové prostředí; zaměstnavatelé; employers; marketing environment; marketing of nonprofit organizations; marketing tools; supported employment agencies