Název: Greenmarketing: zacházení s obsahem označení "The Flower" na webových stránkách českých ekohotelů
Překlad názvu: Greenmarketing: negotiating of the content of the brand "The Flower" on the websites of Czech ekohotels
Autoři: Žigmundová, Martina ; Novotná, Hedvika (vedoucí práce) ; Kulich, Jiří (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Cestovní ruch Trvale udržitelný rozvoj Green management Greenmarketing Greenwashing "The Flower" Česká republika; Tourism Sustainable Development Green management Greenmarketing Greenwashing "The Flower" Czech Republic

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/59808

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-329098


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet