Original title:
IMPLEMENTACE NÁSTROJŮ SLM (SERVICE LEVEL MANAGEMENTU) V KORPORÁTNÍM PROSTŘEDÍ
Translated title:
Implementing SLM tools in corporate environment
Authors:
Chaloupka, Vladimír ; Řepa, Václav (advisor) ; Ciprys, Martin (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2007
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato práce si klade za cíl seznámit studenty i profesionály z oblasti IT o čem disciplína Service Management (SM) a proces Service Level Management (SLM) je v prostředí korporátní společnosti. Práce obsahuje příklady různých SLM nástrojů a metod, které jsou skutečně používány (například v manažerském nástroji typu Balanced Scorecard). Zvláštní důraz je kladen na překážky, jež mohou nastat a jak je překonat. Tak jako každá zkušenost toto je pouze jeden z přístupů k SLM, ale pokud přispěje k lepšímu osvícení čtenáře, pak splnila svůj cíl. K dosažení těchto záměrů využívám svých dvou a půl letých zkušeností z práce na projektech ve společnosti DHL a ostatních zdrojů popisujících teoretickou rovinu. První část mé diplomové práce poskytuje teoretickou znalost problematiky, druhá část pak převádí tyto znalosti do podnikové praxe.
Keywords:
ITIL; Management; Scorecard; Service Level Management; SLA
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5935