Original title: Využítí Internetu v marketingové strategii HVB Bank Czech Republic a.s.
Translated title: Utilization of internet in the marketing strategy of HVB Bank Czech Republic a.s.
Authors: Endtová, Simona ; Bílková, Jana (advisor) ; Chvojka, Jan (referee)
Document type: Master’s theses
Year: 2008
Language: cze
Publisher: Vysoká škola ekonomická v Praze
Abstract: Cílem této práce je zhodnotit dosavadní strategii HVB Bank v internetovém marketingu, navrhnout začlenění internetu jako média do marketingového mixu firmy a nastínit možná zlepšení v této oblasti pro HVB Bank. V první části položím teoretický základ obsahu své práce, a proto představím sít Internet jako nástroj marketingové strategie. Významná část práce bude věnována marketingovému mixu se specifickým zaměřením na internet. V druhé části své práce se již budu věnovat konkrétní aplikaci nástrojů internetového marketingu v HVB Bank.
Keywords: banka; HVB; internet; marketing; nástroje

Institution: University of Economics, Prague (web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague.
Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5914

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-3274


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of Economics, Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2011-07-01, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share