Original title:
Využítí Internetu v marketingové strategii HVB Bank Czech Republic a.s.
Translated title:
Utilization of internet in the marketing strategy of HVB Bank Czech Republic a.s.
Authors:
Endtová, Simona ; Bílková, Jana (advisor) ; Chvojka, Jan (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Cílem této práce je zhodnotit dosavadní strategii HVB Bank v internetovém marketingu, navrhnout začlenění internetu jako média do marketingového mixu firmy a nastínit možná zlepšení v této oblasti pro HVB Bank. V první části položím teoretický základ obsahu své práce, a proto představím sít Internet jako nástroj marketingové strategie. Významná část práce bude věnována marketingovému mixu se specifickým zaměřením na internet. V druhé části své práce se již budu věnovat konkrétní aplikaci nástrojů internetového marketingu v HVB Bank.
Keywords:
banka; HVB; internet; marketing; nástroje
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5914