Název: Rétorické figury ve vizuální reklamě vybraných módních domů
Překlad názvu: Rhetorical Figures in Visual Advertisements of Selected Fashion Houses
Autoři: Dvořáková, Andrea ; Šafaříková, Radana (vedoucí práce) ; Švantner, Martin (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2012
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: denotace; ironie; konotace; metafora; metonymie; mýtus; rétorická figura; rétorika; synekdocha; sémiotika; znak; connotation; denotation; irony; metaphor; metonymy; myth; rhetoric; rhetorical figure; semiotics; sign; synecdoche

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/57712

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-326974


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet