Název: Klamavá reklama jako jiný pohled na realitu
Překlad názvu: False Advertising as an Alternative View on Reality
Autoři: Alferovich, Maryia ; Vacek, Pavel (vedoucí práce) ; Andrlíková, Petra (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Klíčová slova: klamavá reklama; nekalá soutěž; podvod; reklama; advertising; deception; misleading advertising; unfair competition

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/57169

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-326439


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet