Original title:
Participace Policie ČR na školních programech prevence
Translated title:
Participation of the Czech Police in school preventiv programs
Authors:
Holubová, Monika ; Novotná, Jiřina (advisor) ; Pidrmanová, Zuzana (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2013
Language:
cze Abstract:
[cze][eng] NÁZEV: Participace Policie ČR na školních programech prevence AUTOR: Monika Holubová ÚSTAV: Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství VEDOUCÍ PRÁCE: PhDr. Jiřina Novotná ANOTACE: Práce se zaměřuje na primární prevenci na I. stupni základních škol. Zabývá se participací Policie ČR na realizaci preventivního programu školy. Empirická sonda se zabývá realizací programu na případu dvou tříd a účinností programu. Zabývá se i výsledky učení po bezprostředním ukončení programu prostřednictvím didaktického testu KLÍČOVÁ SLOVA: evaluace vzdělávacího programu, kurikulum školy, programy prevence rizikového chování, participace policie ve vyučováníTITLE: The participation of the Czech Police in school preventive programs AUTHOR: Monika Holubová DEPARTMENT: Ústav profesního rozvoje pracovníků ve školství SUPERVISOR: PhDr. Jiřina Novotná ANNOTATION: The work focuses on primary prevention at primary school. It deals with the participation of the Czech Police to implement preventive programs at schools. Empirical probe deals with the implementation of the program for the case of two classes and effectiveness of the program. It also deals with the learning outcomes for the immediate termination of the program through didactic test. KEYWORDS: evaluation of educational program, school curriculum, risk behavior preventiv program, participation of police in education
Keywords:
evaluation of educational program; participation of police in education; risk behavior prevention program; school curriculum; evaluace vzdělávacího programu; kurikulum školy; participace policie ve vyučování; programy prevence rizikového chování
Institution: Charles University Faculties (theses)
(web)
Document availability information: Available in the Charles University Digital Repository. Original record: http://hdl.handle.net/20.500.11956/56771