Název:
3D akční hra v podivném městě
Překlad názvu:
3D akční hra v podivném městě
Autoři:
Havránek, Štěpán ; Balyo, Tomáš (vedoucí práce) ; Hauzar, David (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
eng
Abstrakt: [eng][cze] This thesis deals with a conception and implementation of a real-time 3D action game. This game is placed in a bizzare surrounding that is not a subset of an ordinary real three- dimensional linear space. The work presents the whole game implementation process. It goes through various sets of techniques, algorithms and data structures used or considered during the development. It also describes different ways of solving specified problems and the choices between them. Moreover there are artificial beings situated in the town inside the surrounding. The player's goal is to capture the whole city. There is also an opponent, who systematically plans his tasks and tries to possess the city as well.Práce se zabývá návrhem a následnou implementací real-time akční hry ve světě, který se nedá popsat klasickým třídimensionálním reálným lineárním vektorovým prostorem. Tato počítačová hra ovšem používá 3D zobrazování. Práce popisuje celý průběh vývoje: použití různých známých i vlastních technik, algoritmů a datových struktur. Při návrhu implementace různých částí také popisuje rozhodování mezi různýmy způsoby a rozebírá i ty nakonec nepoužité. Součástí díla jsou i umělé bytosti obývající město v tomto prostoru. Dále je zde i protihráč, který se snaží plánovat své kroky tak, aby zabránil hráčovi město obsadit a snaží se to udělat sám.
Klíčová slova:
3D hra; plánování; real-time akční hra; umělá inteligence; 3D game; artificial intelligence; planning; real-time action game