Original title:
Význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky
Translated title:
Importance of young consumers on the active cosmetics market
Authors:
Brudňáková, Petra ; Bílková, Jana (advisor) ; Vorlíčková, Hana (referee) Document type: Master’s theses
Year:
2008
Language:
cze Publisher:
Vysoká škola ekonomická v Praze Abstract:
Tato diplomová práce pomocí nástrojů marketingového průzkumu odhaluje význam mladých spotřebitelů na trhu aktivní kosmetiky. Jaký vztah mají mladí spotřebitelé ke kosmetickým přípravkům? Jak vnímají lékárnu, jakožto specifický distribuční článek pro prodej aktivní kosmetiky? Jakým marketingovým nástrojům důvěřují a jaké značky je nejvíce oslovují? Spokojený zákazník a loajální zákazník je ten, kterému se dostává toho, čeho žádá. Cílená marketingová koncepce právě na tento segment bude tedy i díky zvyšující se konkurenci na trhu nezbytná.
Institution: University of Economics, Prague
(web)
Document availability information: Available in the digital repository of the University of Economics, Prague. Original record: http://www.vse.cz/vskp/eid/5871