Název: Integrace žáka s mentálním postižením do běžné školy a jeho vztahy s vrstevníky
Překlad názvu: The integration of a Pupil with Learning Disabilities into a Mainstream School and his Relationships with his Peers
Autoři: Radová, Anna ; Vágnerová, Marie (vedoucí práce) ; Janošová, Pavlína (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2013
Jazyk: cze
Klíčová slova: inkluzivní vzdělávání; integrace; interakce; mentální postižení; metoda pozorování; postižené dítě; postoje; přijetí vrstevníky; speciální vzdělávací potřeby; vrstevnické vztahy; attitudes; disabled child; inklusive education; integration; interaction; mental disability; method of observation; peer acceptance; peer relations; special educational needs

Instituce: Fakulty UK (VŠKP) (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v digitálním repozitáři UK.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/20.500.11956/52391

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-321704


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Univerzita Karlova > Fakulty UK (VŠKP)
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2017-06-19, naposledy upraven 2022-03-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet