Název:
Hudebně integrativní projekty pro děti na 1. stupni ZŠ (tvorba, ověřování, metodické náměty do praxe)
Překlad názvu:
Musically Integrative Projects for Junior Level Pupils of Elementary Schools (Creation, Verification, Methodical Proposals for Practice)
Autoři:
Fantová, Růžena ; Kodejška, Miloš (vedoucí práce) ; Lojdová, Jaroslava (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2013
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce analyzuje dosavadní zkušenosti s uskutečňováním koncertů pro děti v českém prostředí a v zahraničí. Na základě teoretických východisek (historické, psychologicko-ontogenetické a sociální povahy) byly vytvořeny hudebně integrované scénáře koncertů pro děti mladšího školního věku. Následně byla ve výzkumné části ověřena jejich účinnost. Jejich výsledky byly posouzeny s ohledem na stanovený předmět, cíle, metody, pracovní hypotézy. Poslední část bakalářské práce je věnována metodickým námětům pro hudebně výchovnou praxi na prvním stupni základních škol.Bachelor's thesis analyzes existing experience with realisation of children's concerts both in Czech and foreign environment. On the basis of theoretical foundations of historical, psychological, ontogenetic and social nature, musically integrative scenarios were created for junior level pupils. The effectiveness of the scripts were consecutively verified in the research part. The results were evaluated with regards to given subject, aims, methods, operational hypothesis. Final part of the bachelor's thesis is devoted to methodical proposals for musical education at junior level of elementary schools.
Klíčová slova:
hra; hudební vývoj jedince; integrita; motivace; polyestetická výchova; tvořivost; výchovné koncerty; creativity; educational concerts; games; integrity; motivation; music development of an individual; polyestetic education